Pui cu broccoli şi tăiţei (colesterol)

Pui cu broccoli si taitei jpeg

Reţeta pe care ţi-o prezentăm astăzi are un conţinut redus de colesterol. Carnea de pui este folosită în combinaţie cu bucheţele de broccoli şi tăiţei (noodles), iar rezultatul este unul care îţi va încânta toate simţurile! Un sos cremos şi gustos de muştar Dijon acoperă carnea de pui, iar garnitura de broccoli şi tăiţei este exact ce ai nevoie pentru acest regim recomandat pentru colesterolul mărit.

Pui cu broccoli şi tăiţei (colesterol) - Ingrediente (5 porţii)

750 g tăiţei uscaţi (de preferabil din făină integrală) 300 g broccoli tăiat în bucheţele 3 linguri făină 1 linguriţă boia 1 praf piper cayenne 450 g carne de pui, tăiată fâşii 2 + 1 linguriţe ulei de măsline 250 g ciuperci feliate 150 g ceapă tocată 2 căţei de usturoi, tocaţi 450 g iaurt grecesc simplu, degresat 3 linguri muştar de Dijon

Pui cu broccoli şi tăiţei (colesterol) - Mod de preparare

Fierbi tăiţeii conform indicaţiilor de pe pachet, dar fără sare şi fără ulei. Cu trei minute înainte de încheierea intervalului de timp de fiert, adaugi bucheţelele de broccoli, amesteci din când în când. Scurgi bine pastele şi le laşi deoparte.

Între timp, într-un vas mediu, amesteci făina, boiaua şi piperul cayenne. Dai bucăţile de pui, pe rând, prin acest amestec de făină şi condimente, întorci carnea pe toate părţile ca să se acopere uniform şi o scuturi ca să îndepărtezi excesul.

Într-o tigaie antiaderentă adâncă, încălzeşti 2 linguri de ulei de la foc mediu-mare. Prăjeşti bucăţile de pui 4 minute, le întorci pe cealaltă parte şi le prăjeşti încă 2 sau 4 minute, până când carnea nu mai este roz la interior. Muţi fâşiile de pui pe un platou mare şi acoperi cu folie de aluminiu ca să se păstreze calde.

Reduci flacăra la foc mediu. În aceeaşi tigaie, încingi 1 linguriţă de ulei, adaugi ciupercile, ceapa şi usturoiul. Le rumeneşti 2-3 minute sau până când ceapa începe să se înmoaie, amestecând continuu. Iei de pe foc. Încorporezi iaurtul şi muştarul, adaugi puiul şi serveşti carnea peste tăiţei.

Sursa: www.heart.org, foto www.bettycrocker.com

Fasole verde cu ciuperci şi ceapă (colesterol)

Fasole verde cu ciuperci şi ceapă (colesterol)

Smoothie cu sfeclă şi castravete (colesterol) FOTO

Smoothie cu sfeclă şi castravete (colesterol) FOTO

Terci de ovăz cu banane şi căpşuni (colesterol)

Terci de ovăz cu banane şi căpşuni (colesterol)

Fasole verde cu migdale şi pătrunjel (colesterol)

Fasole verde cu migdale şi pătrunjel (colesterol)

Cartofi noi la cuptor (diabet şi colesterol)

Cartofi noi la cuptor (diabet şi colesterol)

Clătite de cartofi cu parmezan (colesterol)

Clătite de cartofi cu parmezan (colesterol)



Recente

cuptor cu microunde shutterstock 1060457837 jpg
ulei de masline shutterstock 403638466 jpg
pulled pork shutterstock 1673261689 jpg
chiftele de rosii tomatokeftedes shutterstock 2103366965 jpg
image png
image png
3 banane jpg jpeg
fructe de mare jpg
cum alegi carnea jpg
suberek cu carne shutterstock 572050978 jpg
Clătite Qatayef  shutterstock 288837386 (1) jpg
conopida reteta vegana shutterstock 1503266795 jpg
cassoulet rață fasole shutterstock 341364947 jpg
involtini rulouri carne shutterstock 1788453905 jpg
ciocolata shutterstock 1375236380 jpg
pui kiev shutterstock 2034594404 jpg
cozonac visine shutterstock 2019888323 jpg
kugel budinca de cartofi  shutterstock 2018235002 jpg
castraveti covasiti shutterstock 2037878684 jpg
zacusca de vinete horia virlan shutterstock 1824405308 jpg