Roşii umplute cu quinoa şi spanac (intoleranţă la gluten)

Rosii umplute cu quinoa si spanac jpeg

Dacă suferi de boala celiacă sau intoleranţă la gluten, poţi încerca reţeta de mai jos, pe bază de quinoa. Renunţă la cerealele clasice, care îţi fac rău, şi prepară-ţi o porţie de roşii umplute cu quinoa şi spanac. Vei vedea cât sunt de delicioase!

Potrivit cercetărilor, un mare procent din populaţia lumii încearcă să micşoreze consumul de gluten, acea substanţă proteică densă, vâscoasă, moale şi elastică, prezentă în boabele şi în făina cerealelor. O dietă fără gluten poate fi sănătoasă, atât timp cât este bazată pe alimente care sunt de la natură lipsite de această proteină. Aşadar, optează pentru quinoa, care nu conţine gluten, şi foloseşte-o pentru a creşte valoarea nutriţională a preparatelor tale.

Roşii umplute cu quinoa şi spanac – Ingrediente

8 roşii coapte sare, după gust 500 ml apă 170 g quinoa 1 linguriţă ulei de măsline 300 g spanac proaspăt 3 căţei de usturoi, tocat 1 linguriţă pătrunjel proaspăt, tocat sare, după gust piper negru măcinat, după gust parmezan mozzarella rasă

Roşii umplute cu quinoa şi spanac – Mod de preparare

Preîncălzeşti cuptorul la foc potrivit. Tai partea de sus a roşiilor şi le scobeşti, ca să scoţi miezul din interior. Pui sare în roşiile scobite şi le aşezi într-o tavă de copt încăpătoare, apoi le dai deoparte.

Pui apa şi quinoa într-o cratiţă. Laşi să dea în clocot şi reduci flacăra. Fierbi astfel la foc mic, acoperind vasul, încă 15 minute.

Încălzeşti uleiul într-o tigaie şi adaugi spanacul crud. Condimentezi cu sare şi piper şi îl sotezi până se înmoaie frunzele. Adaugi usturoiul şi pătrunjelul şi mai sotezi 1 minut, apoi iei tigaia de pe foc. Adaugi quinoa fiartă peste spanac şi amesteci bine. Potriveşti gustul de sare şi piper.

Împarţi această compoziţie în mod egal în cele 8 roşii scobite. Acoperi tava cu roşiile cu o folie de aluminiu şi o dai la cuptor 20 de minute. Dai folia la o parte, presari parmezanul ras şi brânza mozzarella rasă. Mai dai la cuptor 5 minute, până se topeşte brânza. Serveşti aceste roşii umplute cu quinoa şi spanac cât sunt calde.

Sursa + foto: diethood.com

Somon cu quinoa. Reţetă mediteraneeană

Somon cu quinoa. Reţetă mediteraneeană

Dovlecei umpluţi cu cârnaţi de curcan şi quinoa (probleme cardiace)

Dovlecei umpluţi cu cârnaţi de curcan şi quinoa (probleme cardiace)

Vinete la cuptor, cu quinoa şi brânză feta (intoleranţă la gluten) FOTO

Vinete la cuptor, cu quinoa şi brânză feta (intoleranţă la gluten) FOTO

Salată de quinoa cu roşii şi castraveţi

Salată de quinoa cu roşii şi castraveţi

Salată la borcan, cu ouă, linte şi quinoa (proteine)

Salată la borcan, cu ouă, linte şi quinoa (proteine)

Chifteluţe de quinoa cu dovlecel şi brânză

Chifteluţe de quinoa cu dovlecel şi brânză



Recente

cuptor cu microunde shutterstock 1060457837 jpg
ulei de masline shutterstock 403638466 jpg
pulled pork shutterstock 1673261689 jpg
chiftele de rosii tomatokeftedes shutterstock 2103366965 jpg
image png
image png
3 banane jpg jpeg
fructe de mare jpg
cum alegi carnea jpg
suberek cu carne shutterstock 572050978 jpg
Clătite Qatayef  shutterstock 288837386 (1) jpg
conopida reteta vegana shutterstock 1503266795 jpg
cassoulet rață fasole shutterstock 341364947 jpg
involtini rulouri carne shutterstock 1788453905 jpg
ciocolata shutterstock 1375236380 jpg
pui kiev shutterstock 2034594404 jpg
cozonac visine shutterstock 2019888323 jpg
kugel budinca de cartofi  shutterstock 2018235002 jpg
castraveti covasiti shutterstock 2037878684 jpg
zacusca de vinete horia virlan shutterstock 1824405308 jpg