Colesterolul este una dintre afecţiunile cele mai des întâlnite în zilele noastre. Cu puţin efort şi alimentaţia corespunzătoare poţi să rezolvi această problemă.

Stilul de viaţă din ce în ce mai agitat te poate face să sari peste mesele principale ale zilei, favorizând astfel apariţia dereglărilor hormonale şi a problemelor de sănătate.

Nici mişcarea nu trebuie evitată, deoarece, în timpul activităţilor fizice, creierul se oxigenează mai bine şi circulaţia sangvină facilitează hrănirea tuturor celulelor din organism.

Un avocado pe zi sau fructele oleaginoase sunt cunoscute pentru efectele lor benefice, chiar dacă sunt considerate alimente hipercalorice. Beneficiul lor principal este acela că au grăsimi nesaturate, exact ceea ce are nevoie organismul tău.

Ceapa roşie şi seminţele de in

Mirosul de ceapă nu este tocmai uşor de acceptat de unii, însă consumată constant, ceapa creşte nivelul de HDL (colesterol bun), datorită conţinutului ei de compuşi de sulf, iar antioxidanţii din compoziţia acesteia au efectul de a elimina LDL (colesterolul rău).

O sursă bună de fibre şi de acizi Omega-3, seminţele de in sunt de asemenea recomandate pentru reducerea nivelului de LDL. Acestea se consumă măcinate, pentru că astfel nu vor fi digerate.O variantă bună de a te bucura de beneficiile lor este aceea să le adaugi măcinate în salate, shake-uri sau smoothie-uri. Merg la fel de bine şi cu iaurt sau cremă de brânză.

Citeşte mai mult pe clicksanatate.ro

Loading...
Evaluează articolul