Oferă un gust aparte preparatelor, însă sunt deosebit de benefice şi pentru siluetă. Indiferent dacă te afli sau nu la dietă, trebuie să ştii că există condimente care îţi stimulează metabolismul şi te ajută să arzi grăsimile în exces. Iată ce trebuie să incluzi mai des în meniul tău:

Piperul negru

Banalul piper negru îmbunătăţeşte digestia, stimulează tranzitul intestinal lent şi arderile. Atenţie însă, acesta trebuie să fie consumat proaspăt măcinat, pentru a îşi păstra proprietăţile. Adaugă-l în salate sau peste preparatele din carne.

Turmericul

Deşi este mai puţin folosit în bucătăria noastră tradiţională, turmericul aduce numeroase beneficii sănătăţii. Cunoscut şi sub denumirea de curcuma, este un puternic antioxidant şi anti-inflamator, stimulând procesele de ardere din organism. Îl poţi utiliza în supe, sosuri, paste sau adăugat în salate.

Scorţişoara

Scorţişoara ajută celulele să arda mai rapid zaharurile, iar organismul tău nu va mai stoca grăsimile la fel de uşor. Glucidele vor fi mai repede procesate, astfel încât nu se vor mai transforma în grăsime. Presară puţină scorţişoară peste felii de măr, pentru o gustare uşoară, adaugă-o în iaurturi sau chiar în cafea, pentru a te bucura din plin de efectele ei asupra metabolismului.

Ardeiul iute

Aliatul unei siluete armonioase, ardeiul iute stimulează producţia de endorfină şi adrenalină, crescând rata arderilor cu până la 25%. Organismul va scăpa mai repede de caloriile în plus, care nu se vor mai depune la fel de uşor.

Ghimbirul

Conţine capsaicină, care contribuie la îmbunătăţirea digestiei şi stimulează metabolismul să consume mai repede caloriile. Totodată, este foarte bogat în antioxidanţi, fiind un bun energizant. Adaugă ghimbir proaspăt ras în limonade, salate sau preparatele preferate, ghimbirul oferind un gust deosebit mâncării.

 

Loading...
Evaluează articolul