Macroul este bogat în acizi graşi Omega-3, precum şi vitamina B12 (aproape 700% din necesarul zilnic). În plus, conţine minerale, cum ar fi - seleniu, cupru, fosfor şi magneziu. Acest tip de peşte are, de asemenea, în compoziţie cantităţi mici de vitamina A, potasiu, zinc şi sodiu. Datorită acestui profil impresionant de nutrienţi, macroul rămâne unul dintre cele mai consumate sortimente de peşti din lume.

Ingrediente:

2-3 peşti macrou

3-4 lămâi

sare şi piper după gust

4 căţei de usturoi pisaţi

busuioc

1 linguriţă ghimbir tocat

 

Mod de preparare:

 

Spală peştii bine în interior şi exterior, apoi usucă-i cu şervete absorbante. Fă crestături pe diagonală pe fiecare parte a peştelui şi condimentează cu sare piper. Apoi, stoarce 2 lămâie peste ei.

Adaugă puţin ulei şi freacă-i bine să fie bine condimentaţi. Adaugă usturoi pisat şi ghimbri înăuntrul peştelui şi, dacă vrei, îi poţi lăsa la marinat pentru câteva ore.

Când eşti gata să îi pui pe grătar, aşează-i pentru 7-10 minute pe fiecare parte. Când s-au făcut, aşează-i pe o farfurie şi mai stoarce puţină lămâie peste ei. Îi poţi servi cu legume la grătar sau cu o porţie de mujdei şi mămăliguţă. 

Loading...