Varză de Bruxelles pane

varza de bruxelles pane jpeg

Acest tip de varză are cantităţi mari de acid folic, indispensabil femeilor însărcinate, deoarece are un rol important în dezvoltarea sistemului nervos al fătului. Ca o curiozitate, se pare că preferinţa pentru această legumă le poate arăta celorlalţi ce tip de personalitate ai. Biofizicienii australieni au observat că oamenii care consumă în mod frecvent acest aliment se fac remarcaţi printr-un caracter ferm, dificil şi prin aşteptări mari faţă de cei din jur.

Ingrediente

450 g varză de Bruxelles proaspătă sau congelată 2 ouă 4 linguri făină ulei pentru prăjit sare piper

Pentru decorare

salată verde

Preparare

Fierbe verzele în apă cu sare şi scurge-le bine într-o strecurătoare.Separat, amestecă ouăle cu sare şi cu piper (după gust) şi cu 2 linguri de făină. Adaugă apoi apă până ce devine ca smântâna.Înfige câte o scobitoare în fiecare vărzuţă, tăvăleşte-o prin făină, apoi prin aluatul cu ou şi din nou prin făină, pentru a prinde o crustă. Astfel îmbrăcate în aluat, verzele se prăjesc în ulei bine încins, până ce se rumenesc frumos pe toate părţile. Scoate-le pe un prosop de hârtie absorbantă.Serveşte-le calde sau reci, eventual pe un pat de salată.