Deşi sfecla roşie are cel mai mare nivel de zahăr dintre toate legumele, cei mai mulţi oameni pot mânca această legumă de câteva ori pe săptămână fără să îşi facă griji, deoarece substanţele nutritive din sfeclă au beneficii pentru organism.

Sfecla scade tensiunea arterială. Dacă bei suc de sfeclă, acesta te poate ajuta, adică îţi scade tensiunea arterială în decurs de câteva ore. Beneficiul acesta se datorează unor substanţe din sfeclă, care ajută la relaxarea şi dilatarea vaselor din sânge, îmbunătăţind circulaţia şi reducând nivelul tensiunii arteriale.

Şi morcovii au beneficii în ceea ce priveşte sănătatea sistemului cardiovascular. Antioxidanţii care se găsesc în morcovi pot explica multe dintre beneficiile care oferă protecţie sistemului cardiovascular. Iar bogăţia de antioxidanţi din morcovi ne protejează arterele, care sunt responsabile de circulaţia sângelui bogat în oxigen.

Dacă vrei să te bucuri de aceste beneficii şi să ţii hipertensiunea arterială sub control, încearcă această salată de sfeclă şi morcovi.

Salată de sfeclă şi morcovi (hipertensiune) – Ingrediente

2 sfecle mari
50 g morcovi
1 lingură coriandru sau pătrunjel, tocat
1 lingură ceapă tocată
2 linguri maioneză light
sare, după gust
piper, după gust

Salată de sfeclă şi morcovi (hipertensiune) – Mod de preparare

Speli sfecla bine şi îi tai frunzele. Fierbi cele două sfecle în apă până se înmoaie, aproximativ 50 de minute. Le cureţi de coajă şi le tai cubuleţe. Fierbi morcovii până se înmoaie şi îi tai cubuleţe. Combini ceapa tocată, morcovii, sfecla, maioneza, coriandrul (sau pătrunjelul), sarea şi piperul. Ai obţinut o delicioasă şi sănătoasă salată de sfeclă şi morcovi.

Sursa + foto: skinnytaste.com

Loading...