Merită să încerci această reţetă simplă, chiar dacă nu eşti fanul declarat al acestei legume. Broccoli, spun medicii nutriţionişti, îmbunătăţeşte sănătatea oaselor tale. Un aport scăzut de vitamina K din alimentaţie este legat de un risc foarte mare de fracturi ale oaselor. O singură cană de broccoli tocat îţi oferă 92 de micrograme de vitamina K, peste 100% din necesarul tău zilnic.

Consumând o cantitate adecvată de vitamina K zilnic, vei reuşi să îmbunătăţeşti sănătatea sistemului osos, prin faptul că aceasta ajută absorbţia de calciu şi reduce eliminarea calciului prin urină. De asemenea, broccoli contribuie şi la alte lucruri, cum ar fi faptul că îţi aduce un plus de calciu - mai exact, 43 de miligrame într-o cană. Acum ai numeroase motive să încerci această reţetă de broccoli cu ou şi smântână.

Broccoli cu ou şi smântână - Ingrediente (2 porţii)

1 căpăţână de broccoli
1 ou
2 linguri smântână maturată (crème fraîche)
1 lingură lapte bătut
30 g ceapă verde sau arpagic tocat
ulei, pentru servire
sare
piper

Cum se prepară broccoli cu ou şi smântână

Fierbi broccoli până ajunge la consistenţa dorită, aproximativ 3 minute în apă clocotită. În acelaşi timp, fierbi oul tare. Amesteci smântâna maturată cu laptele bătut într-un bol mic. Toci frunzele de arpagic sau ceapă verde. Aşezii bucheţelele de broccoli pe o farfurie, adaugi amestecul de smântână şi lapte bătut şi presari bucăţele de ou fiert. Serveşti cu puţin ulei, sare şi piper, după gust.

Sursa + foto: kitchenstories.io

Loading...
Evaluează articolul