Oricui îi place să mănânce sănătos şi proaspăt, însă atunci când ţii o dietă, este important să faci alegeri bune deoarece există unele alimente care îţi ţin de foame şi altele care nu. Iată ce fructe şi legume alungă foamea.

Cartofi

Deşi nu este o legumă preferată în dietă întrucât se spune că îngraşă, un cartof copt îţi va ţine de foame mai mult decât două roşii proaspete asta datorită fibrelor din componenţa sa. Dacă îl mănânci fiert şi nu prăjit în ulei el îţi va asigura un aport caloric echilibrat şi va alunga senzaţia de foame. Profită de sezonul cartofilor dulci şi include-i în alimentaţia ta deoarece 100 grame are doar 45 de calorii.

Banane

Şi bananele au fost îndelung criticate din cauza faptului că îngraşă. Însă ele sunt o excelentă sursă de energie şi pot fi consumate chiar şi atunci când eşti pe fugă. Bogate în potasiu şi vitamina B6, bananele conţin mai multe calorii faţă de alte fructe, însă sunt mult mai săţioase. De aceea, ele sunt foarte potrivite pentru gustările dintre mese.

Mere
Zicala potrivit căreia un măr pe zi ţine doctorul departe de casă are adevărul său. Asta pentru că merele sunt bogate în vitamine şi minerale şi ajută la buna funcţionare a organismului. Din componenţa lor nu lipsesc fibrele şi nici apa, combinaţie care alungă senzaţia de foame din stomac. În plus, merele ajută la scăderea colesterolului şi scad nivelul zahărului din sânge. Totuşi, persoanele care au aciditate la stomac trebuie să limiteze consumul de mere.

Citeste mai mult pe clickpentrufemei.ro

Loading...