Usturoiul uscat reduce colesterolul şi dizolvă plăcile de pe artere. Ce alte plante şi alimente au acelaşi efect

usturoi jpeg

Bolile de inimă sunt ucigaşul numărul 1 al planetei. Alimentaţia şi stilul de viaţă sunt principalii factori de risc.

Cel mai bun lucru pe care îl putem face pentru sănătatea inimii este să avem o dietă potrivită şi echilibrată.

Astfel, alimentele integrale trebui consumate la majoritatea meselor, la fel şi legumele, în timp ce fructele, de 2-3 ori pe zi, recomandă dr. Marilyn Glenviille, specialistă britanică în sănătate şi nutriţie. Aceasta exclude complet din alimentaţie carnea roşie, în timp ce nucile, seminţele, leguminoasele le recomandă a fi consumate 1-2 ori pe zi, peştele şi ouăle, de 2 ori pe zi, lactatele , zilnic, orezul alb, pastele şi cartofii, cu moderaţie, carnea de pasăre, zahărul şi pâinea albă, cu moderaţie sau deloc.

Alături de peştele gras, nuci, seminţe, uleiuri – alimente bogate în acizi graşi esenţiali omega 3 şi care previn coagularea sângelui şi diminuarea nivelurilor de colesterol LDL, este important să mărim aportul de antioxidanţi pe care îi găsim în fructele şi legumele colorate puternic.

Citeşte mai mult pe adevarul.ro

Citeşte mai mult pe adevarul.ro



Recente

img 1 jpeg
cuptor cu microunde shutterstock 1060457837 jpg
ulei de masline shutterstock 403638466 jpg
pulled pork shutterstock 1673261689 jpg
chiftele de rosii tomatokeftedes shutterstock 2103366965 jpg
image png
image png
3 banane jpg jpeg
fructe de mare jpg
cum alegi carnea jpg
suberek cu carne shutterstock 572050978 jpg
Clătite Qatayef  shutterstock 288837386 (1) jpg
conopida reteta vegana shutterstock 1503266795 jpg
cassoulet rață fasole shutterstock 341364947 jpg
involtini rulouri carne shutterstock 1788453905 jpg
ciocolata shutterstock 1375236380 jpg
pui kiev shutterstock 2034594404 jpg
cozonac visine shutterstock 2019888323 jpg
kugel budinca de cartofi  shutterstock 2018235002 jpg
castraveti covasiti shutterstock 2037878684 jpg