Sunt oameni pentru care zilele de sărbătoare sunt ca orice altă zi. Zile în care luptă pentru a salva vieţi. Ei sunt românii de nota 10, medicii de la Spitalul Clinic de Urgenţă Floreasca, nu petrec sărbătorile alături de familie, ci de pacienţi. Şi nu din sacrificiu sau obligaţie, ci din pasiune şi iubire pentru meserie şi pentru oameni.

Pentru cei 40 de eroi aflaţi la datorie în noaptea de Înviere la Spitalul Clinic de Urgenţă Floreasca, MAGGI a organizat o surpriză aparte: o masă cu bucate tradiţionale, preparate cu multă dragoste. Printre urgenţe şi gărzi, medicii au ciocnit ouă vopsite, au mâncat drob, pască şi cozonac, sărbătorind astfel alături de a doua lor familie: colegii şi pacienţii pe care îi salvează neobosit, zi de zi.

“Am vrut să le mulţumim românilor de nota 10, care se dedică întrutotul meseriei şi care sunt alături de întreaga comunitate indiferent de zi. Pentru câteva clipe, am vrut să fim noi cei care sunt alături de ei în momente speciale. Nu am putut să le oferim timp alături de familie, însă am putut să le oferim puţin din spiritul sărbătorilor de Paşte printr-o masă cu bucate tradiţionale”, a declarat Alina Constantin – Business Manager Culinary.

“Mulţumirile noastre merg către managerul Spitalului Clinic de Urgenţă Floreasca - Prof. Dr. Vlad Macovei -, dar şi către întreg colectivul administrativ şi medical care ne-a sprijit şi ne-a întâmpinat cu toată căldura. Au fost 6 ore incredibile prin care am devenit cu toţii români de nota 10.”, a declarat Andreea Strachină, Creative Strategist, Kaleidoscope Proximity.

Evenimentul, o premieră atât în România, cât şi în istoria spitalului, reprezintă un efort al echipei MAGGI România de a readuce românii de nota 10 în atenţia tuturor. În contextul actual, în care agenda publică este acaparată de falşi eroi, adevăraţii oameni de nota 10 trec mai degrabă neobservaţi iar recunoaşterea lor este aproape inexistentă. MAGGI România îşi doreşte să recompenseze românii de nota 10, care rup din timpul petrecut cu familia pentru a-l pune în folosul comunităţii şi să le facă povestea cunoscută.

Iniţiativa a fost comunicată în direct pe pagina de Facebook MAGGI România prin postări dedicate.

Evenimentul a fost organizat de către echipa MAGGI, din cadrul Nestlé România, în parteneriat cu agenţia de digital şi direct marketing Kaleidoscope Proximity.

Nestle Romania:

Group Brand Manager Culinary:  Roxana Florescu
Junior Brand Manager Culinary :  Ana Maria Toma
Kaleidoscope Proximity:
Managing Director:  Cristian Pantazi
Client Service Director:  Miruna Ocnărescu
Creative Strategist:  Andreea Strachină
Social Media Manager: Adriana Fari-Palko
Account Director: Adrian Hîncu
Production Innovations Manager: Dan Huber
Art Director: Radu Zaharescu
Art Director: Dan Petru
Front-end Developer: Radu Ciocan

Loading...