Dulcinella România înregistrează vânzări cu 10-15% mai mari în timpul postului față de restul lunilor anului
Dulcinella România, rețea românească de cofetării și patiserii cu rădăcini basarabene, înregistrează vânzări cu 10-15% mai mari în timpul postului față de restul lunilor anului, produsele de post însemnând aproximativ 25-30% dintre veniturile din perioada Postului Crăciunului sau al Paștelui.
Compania a vândut anul trecut aproximativ 200.000 de produse de post, preferatele clienților fiind plăcintele cu măr și vișine, prăjiturile și torturile de post cu caramel și vișine.
Tarta cu portocale - noul produs introdus pentru Postul Crăciunului
“Încă de la introducerea acestei game am observat o creștere constantă a cererii, atât în magazinele fizice, cât și în online, ceea ce reflectă un interes tot mai mare al consumatorilor pentru opțiuni fără ingrediente de origine animală, atât în perioadele de post, dar nu numai, ci ca parte a unui stil de viață mai sănătos. Concret, vânzările produselor de post au crescut cu aproximativ 15-20% anual în ultimii trei ani, în special în Postul Paștelui și Postul Crăciunului. Totodată, în aceste două perioade, observăm o creștere a vânzărilor totale cu aproximativ 10-15% comparativ cu lunile obișnuite. Această evoluție ne-a motivat să introducem sortimente noi în fiecare sezon, cum e acum tarta cu portocale, care ne așteptăm să aibă un succes notabil în acest post”, a afirmat Sergiu Diaconu, CEO Dulcinella Group Romania.
Printre produsele de post comercializate de Dulcinella România se numără cele de patiserie, precum plăcinta la tigaie cu cartofi sau varză, plăcinta cu mere sau vișine, cornulețele cu vișine sau mere, cât și produsele de cofetărie, precum prăjitura și tortul de post cu caramel, prăjitura și tortul de post cu vișine, prăjitura și tortul de post Magdalena, tarta cu portocale.
Înainte de Crăciun sau de Paște, rețeaua vinde în medie aproximativ 3.000-5.000 de produse de post pe zi, cifra variind în funcție de locația magazinelor și de perioada exactă din post. Printre ingredientele folosite se numără făina integrală și uleiul vegetal, piureurile naturale de fructe (mere, vișine, portocale), caramelul din nucă de cocos și lapte vegetal, zahărul de cocos și îndulcitorii naturali.
Dulcinella România este un brand de cofetărie și patiserie cu rădăcini în bucătăria basarabeană care s-a lansat în România în 2021, iar din 2023 face parte din portofoliul fondului de investiții Cornelius H Group LTD.
Produsele sunt realizate în fabrica Dulcinella de la Târgu Neamț și sunt comercializate în rețeaua prezentă în București, Iași, Suceava, Târgu Neamț, Piatra Neamț, Roman și Fălticeni. Printre cele mai apreciate creații de cofetărie și patiserie se numără prăjituri precum Cușma lui Guguta, Smântânel sau Nicolae sau produse de patiserie precum plăcintele la tigaie ori cornulețele.
Brandul operează offline și online printr-o rețea de cofetărie și patiserie, prin livrări online, în HoReCa și retail. De asemenea, exportă produse în Franța și Marea Britanie.