Kaufland își prezintă programul de la UNTOLD: acces rapid cu Kaufland Card, experiențe unice și mii de premii instant
Astăzi, cu ocazia începerii unuia dintre cele mari festivaluri de muzică din lume, UNTOLD, Kaufland anunță experiențele inedite pe care le-a pregătit pentru iubitorii de distracție. A zecea ediție a festivalului UNTOLD se desfășoară între 07 și 10 august.

Acces rapid la festival
Kaufland facilitează intrarea la festival prin zona denumită Fast Lane, unde participanții pot efectua check-in-ul și își pot ridica brățările de acces scanând Kaufland Card, evitând astfel cozile. Programul este cuprins între 14:00-02:00 de joi până sâmbătă, respectiv, 14:00-22:00 miercuri și duminică.

Scenă și experiență culinară premium, powered by Kaufland
Și în acest an, scena Daydreaming by Kaufland aduce, pe parcursul celor patru zile de festival, aproape 30 de artiști de renume, printre care: Ben Böhmer, Jan Blomqvist, Bob Moses și Röyksopp, într-un spațiu special creat pentru a oferi publicului o experiență completă – de la muzică și dans, la instalații vizuale, activări creative și mii de premii.
Spațiul Daydreaming, construit în jurul conceptului K-Tangram inspirat de logo-ul Kaufland, reunește forme geometrice, instalații artistice și decoruri unitare. În centrul zonei se află Copacul K-Tangram - o instalație luminoasă, înconjurată de bănci și jardiniere pentru relaxare. Festivalierii vor putea explora activări captivante, precum Pillars of Fantasy - prisme cu ecrane LED și proiecții video sau instalația Love Hands.
Pentru cei care caută distracție și premii, Caruselul cu Premii este activ zilnic între 17:00 și 23:00 și oferă aproape 3000 de premii pe durata festivalului, de la hanorace și tricouri, la șepci și tatuaje. Premiile pot fi revendicate în zona Prize Redeem Corner & Tattoo Corner, un spațiu acoperit unde festivalierii primesc sprijin pentru aplicarea tatuajelor și ridicarea cadourilor câștigate. Pentru iubitorii de fotografie, zona găzduiește un Photo Corner cu două decoruri de poveste - un perete floral și o instalație cu oglinzi și flori, ideale pentru cele mai instagramabile cadre, sub egida RE:FRESH your look, RE:FRESH your memories.
Participanții la UNTOLD sunt așteptați la Kaufland Pop-Up Restaurant, cu preparate savuroase precum antricot de vită cu ravioli, tartar de ton cu avocado, paste în roată de parmezan și multe altele, într-un decor inspirat din natură, cu lumini calde și o poartă înflorată ce marchează intrarea într-o zonă relaxantă, perfectă pentru pauze gustoase.
În zona stadionului, proiecțiile luminoase și ghirlandele suspendate creează un decor magic, iar la Main Stage, mingile uriașe lansate în mulțime amplifică energia. În culise, Kaufland aduce detalii speciale: fructe proaspete, înghețată și instalații florale luminoase.
Zona de cariere
Tot în cadrul UNTOLD, echipa de recrutare Kaufland România aduce inovație și voie bună participanților la festival prin două activări memorabile:
The Hire Oracle – viitorul profesional, dezvăluit cu un strop de umor de către un AI carismatic, cu replici istețe, care îți scanează vibe-ul de festival și îți dezvăluie jobul ideal la Kaufland, și Kaleidoscop – un strop de magie vizuală într-un photobooth inedit. Cei care publică imagini din cadrul activării pe Social Media cu hashtagul #KauflandCariere sunt răsplătiți direct de Recruterii noștri cu un voucher de băutură.
De asemenea, și anul acesta, prin campania „Student de 10” derulată de Untold, Kaufland a oferit 200 de abonamente gratuite la festival studenților cu media 10 pe linie, în semn de apreciere pentru performanța lor. În plus, toți studenții integralisti au beneficiat de reduceri speciale, pentru a sărbători reușita împreună.
Implicarea activă în societate
Anul acesta, parteneriatul dintre UNTOLD și Kaufland duce responsabilitatea socială la un nou nivel prin inițiative care demonstrează că implicarea face diferența.
NutriVerse, realizat în colaborare cu Asociația Plan B, este unul dintre cele mai spectaculoase spații din zona Kaufland. Acest univers dedicat nutriției și echilibrului personal se remarcă prin designul futurist, formele supradimensionate inspirate din natură și culorile vibrante. Vizitatorii pot scrie o dorință legată de un stil de viață mai sănătos pe un bilețel și o trimit simbolic în instalație.
BIMGO, dezvoltat de Asociația 11even, transformă mișcarea în monedă și aduce energie în mijlocul festivalului. Cei care acceptă provocările Bucurie în Mișcare – de la dans, la alergare pe o roată gigantică, la jocuri interactive – primesc bănuți BIM, ce pot fi schimbați în sucuri naturale, produse BIMGO sau șanse la o tombolă cu acces în culise, întâlniri cu artiști și alte surprize.
La standul Fundației Metropolis, festivalierii sunt invitați să participe la activarea „Eliberează un copil cu boli mintale”, parte din campania „Spitale Publice din Bani Privați”. Printr-un joc interactiv, participanții pot elibera simbolic o păpușă și, în schimbul unei donații, primesc un premiu.
Organizația Salvați Copiii aduce în festival Mica maternitate, un stand emoționant care atrage atenția asupra luptei pentru supraviețuirea bebelușilor născuți prematur. Decorat simbolic, spațiul găzduiește întâlniri cu vedete în cadrul campaniei „Paid Hugs”, unde îmbrățișările devin gesturi de sprijin financiar pentru dotarea secțiilor de neonatologie din România. Totodată, standul este un loc al bucuriei pentru cei mici, copiii sunt invitați să participe la activități magice, creative și educative, menite să aducă zâmbete, joacă și amintiri frumoase.
Youth Cancer Europe creează un spațiu de conștientizare dedicat tinerilor supraviețuitori de cancer din Europa. Vizitatorii pot descoperi inițiativele organizației și pot afla mai multe despre drepturile și provocările acestor tineri - de la acces la tratament și sănătate mintală, până la fertilitate, echitate și susținere pe termen lung.
Asociația Magic aduce în festival o zonă interactivă dedicată celor mai mici dintre participanți. Cu jocuri, șotron, baloane de săpun, look-uri de festival create cu tatuaje semipermanente aduse la viață de culori UV, sclipici și paiete, spațiul Magic creează bucurie și încurajează implicarea părinților în susținerea copiilor care se confruntă cu boli grave. Festivalierii vor putea imortaliza aceste aminitiri prețioase la cabina foto Magic și vor putea susține cauza prin donații sau achizții din MagicSHOP.
Chiar dacă e vară, la standul Asociației SOS Satele Copiilor, festivalierii pot simți magia iernii și își pot activa Moș Crăciunul interior. Roata norocului aduce premii surpriză, iar donațiile merg către cei mici, pentru că binele nu ține cont de anotimp. Nu va lipsi nici bradul de Crăciun, unde participanții pot lăsa un gând bun pentru copii.
Despre Kaufland România
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.600 de magazine în 8 țări, peste 157.000 de angajați și o rețea de 193 de magazine în România. În 2024, Kaufland România a primit pentru a șasea oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro.
Kaufland angajează la nivel național. Cei interesați pot aplica online, pe www.cariere.kaufland.ro - unde este disponibilă lista posturilor vacante, la numărul de telefon 021.9132 sau la biroul de informații din oricare magazin Kaufland.
Pentru mai multe informații, vă rugăm contactați: presa@kaufland.ro