Vegeta a donat 25.000 de euro Colegiului Economic Viilor pentru amenajarea unei Autoserviri
Campania ”Viitorul are gust bun”, inițiată de Vegeta, brand de notorietate în nișa condimentelor de înaltă calitate, desfășurată anul trecut în perioada 15 noiembrie – 31 decembrie, s-a încheiat și a reprezentat un succes.
![OV203092 Edit resized jpg](https://cdn.adh.reperio.news/image-0/04b4a623-ba6f-42f1-8974-3b25e3eb140e/index.jpeg?p=a%3D1%26co%3D1.05%26w%3D500%26h%3D563%26q%3D91%26r%3Dcontain%26f%3Dwebp)
Scopul campaniei a fost acela de a strânge fonduri din achiziția produselor Vegeta Original și Vegeta Gust de Găină, prin redirecționarea a 50 de bani pentru fiecare produs cumpărat, suma obținută fiind donată Colegiului Economic Viilor din București.
Suma obținută în urma campaniei s-a ridicat la 25.000 de euro, bani care vor fi investiți de Colegiul Economic Viilor - centru de excelență în formarea personalului pentru unitățile de alimentație publică și turism – pentru amenajarea unei Autoserviri în spațiul unei foste săli de curs din incinta acestuia.
Preparatele vor fi realizate și de elevii colegiului care se pregătesc pentru meseria de bucătar, sub îndrumarea și supravegherea profesorilor de specialitate, și vor fi comercializate pentru publicul larg. Autoservirea va reprezenta, totodată, și locul în care vor putea face practică elevii care după terminarea studiilor vor profesa ca și vânzători.
![Creative logo 1200x1200 png](https://cdn.adh.reperio.news/image-0/0bda30ce-7511-45ab-894d-6c4d082b82d8/index.png?p=a%3D1%26co%3D1.05%26w%3D500%26h%3D563%26q%3D91%26r%3Dcontain%26f%3Dwebp)
Prin această campanie, brandul Vegeta a demonstrat încă o dată că este implicat în mod real și practic în comunitate, oferind tinerilor care aspiră să devină bucătari profesioniști, oportunitatea de a învăța și experimenta într-un mediu performant.