Ştim că reglează nivelul de zahăr din sânge, aşadar guliile pot fi mâncate şi de diabetici. Şi cum o porţie de 100 de grame de gulii conţine doar 20 de calorii, gulia poate deveni un aliat în lupta cu kilogramele în plus. Poţi încerca şi o reţetă, care, ce-i drept, nu e indicată în regimul de slăbit, dar care cu siguranţă este foarte gustoasă.

Gulii pane - Ingrediente

3 gulii
ulei, pentru prăjit
2 ouă
apă minerală
sare
120 g făină
maioneză sau sos, opţional

Gulii pane - Mod de preparare

Speli bine guliile, le cureţi de coajă, le tai capetele, apoi le fierbi în apă cu puţină sare 10 minute. Le laşi la răcit şi le tai de grosimea unui deget. Încingi uleiul pentru prăjit. Baţi ouăle cu puţină sare, pui făina şi apă şi faci un aluat de consistenţa smântânii. Treci feliile prin amestec şi le pui la prăjit în uleiul încins. Scoţi guliile pane pe şervete pentru a absorbi excesul de grăsime şi le serveşti calde, cu maioneză sau cu orice sos îţi este pe plac.

Mâncare de gulii cu carne de vită

Gulii umplute

Castraveţi muraţi pane

Cele mai gustoase vinete pane

Loading...