Ştiai că avocado poate fi un aliat de bază în prevenţia osteoporozei? O jumătate de avocado îţi aduce aproximativ 25% din doza zilnică recomandată de vitamina K, o substanţă nutritivă care este, de cele mai multe ori, trecută cu vederea, dar care este esenţială pentru sănătatea oaselor tale.

Adoptând o dietă ce conţine cantităţi adecvate de vitamina K, vei contribui la menţinerea sănătăţii oaselor tale, prin creşterea absorbţiei de calciu. Aşadar, dacă te-am convins, prepară-ţi o salată rapidă cu avocado. Este o salată simplă, care poate fi consumată la cină sau la masa de prânz.


  • Pregătire:30 min
  • Timp total:30 min
  • Categorie:retete de regim
Ingrediente

1 roşie mare, tăiată felii groase
½ avocado, feliat
ceapă roşie, tăiată rondele
6 roşii cherry, tăiate jumătăţi
tarhon, după gust
1 lingură ulei de măsline
½ linguriţă oţet

Mod de preparare

Pui roşiile, avocado şi ceapa tăiată pe o farfurie mică, presari frunzele de tarhon şi le stropeşti cu ulei şi oţet. Condimentezi cu sare grunjoasă şi piper, după gust.

Uleiul de măsline este ingredientul-cheie şi aroma principală a salatei, aşa că adaugă mai mult, după gust, şi vei descoperi că va completa prospeţimea celorlalte ingrediente.

Sursa + foto: www.foodiecrush.com

Loading...
Evaluează articolul