Petele ivite pe piele, alergia la soare, arsurile solare sau uscarea exagerată a pielii sunt doar câteva dintre problemele care pot apărea în urma expunerii prelungite la razele ultraviolete şi pe care le poţi combate şi cu ajutorul alimentaţiei.

Morcovi, pepene şi roşii

Au vitamina A din plin atât morcovii, cât şi pepenii, caisele, roşiile. Toate acestea te ajută să previi şi să combaţi în timp mai scurt o alergie benignă la soare.

Pepenele, mai ales cel galben, conţine o enzimă care neutralizează radicalii liberi şi previne bolile de piele.

Efectele acestor fructe sunt sporite în asociere cu alimente care conţin vitamina E şi vitamina C: ardei, portocale, grepfrut, lămâie, nuci, seminţe de floarea-soarelui.

Nuci, peşte gras şi legume verzi

Pentru a preîntâmpina îmbătrânirea prematură şi apariţia ridurilor, mănâncă mai des nuci, sardine, legumele verzi (ardei, castraveţi, broccoli, sparanghel).

Peştele gras conţine nu numai acizi graşi Omega-3, ci şi vitamina D, vitamina B3 şi antioxidanţi, cum sunt seleniul şi zincul, esenţiale pentru păstrarea sănătăţii pielii.

Citeşte mai mult pe clicksanatate.ro

Loading...