Cum obţii cele mai sănătoase sucuri de legume

sucuri jpeg

Sănătoase şi hrănitoare, sucurile de legume reprezintă o modalitate la îndemână care te ajută să îţi iei doza zilnică de vitamine şi minerale. Se prepară repede, sunt uşor de digerat şi îţi menţin organismul hidratat.

Presate la rece, mai bune

Sucurile de legume obţinute prin metoda presării la rece păstrează o bună parte din substanţele nutritive ale legumelor de bază, faţă de cele preparate prin centrifugare. Această din urmă metodă zdrobeşte legumele, cu viteză foarte mare, ceea ce distruge o parte din nutrimente. În schimb, sucurile obţinute prin presare la rece au mai puţine fibre ca cele obţinute prin centrifugare. Dacă optezi pentru sucurile din comerţ, alege variantele nepasteurizate şi verifică să nu aibă zahăr adăugat.

Sporesc absorbţia elementelor nutritive

Când mănânci legumele întregi, corpul are nevoie de timp pentru a putea separa elementele nutritive de fibre, ca să le folosească apoi. Pe lângă faptul că procesul nu va fi unul foarte rapid, dacă ai probleme cu digestia şi nu mesteci bine legumele, pot apărea probleme – balonare, dureri de stomac. În schimb, dacă le vei consuma sub formă de suc, acesta va fi absorbit de organism în maximum 20 de minute.

Aliaţii siluetei

Se ştie că sucurile de fructe şi de legume sunt recomandate în curele de slăbire, deoarece nu oferă multe calorii şi, cel mai important, nu privează corpul de vitamine. Deoarece nu au fructoză sau zahăr adăugat, cele de legume reprezintă o opţiune mai bună, dacă vrei să elimini kilogramele nedorite.

Cocktail de vitamine

Este destul de greu să consumi la o singură masă o cantitate suficientă de legume care să furnizeze corpului toate elementele nutritive de care are nevoie. De aceea, este mult mai la îndemână să prepari un suc din mai multe tipuri de legume, adăugându-le chiar şi pe cele care nu îţi plac atât de mult, căci gustul lor nu va mai fi pregnant.

Te hidratează eficient

Dacă te numeri printre persoanele care nu beau suficient de multă apă, sucurile de legume te vor ajuta să previi deshidratarea, oferindu-ţi şi mineralele şi vitaminele necesare. În plus, legumele verzi au un conţinut ridicat de clorofilă, care va purifica şi alcaliniza în acelaşi timp organismul.



Recente

img 1 jpeg
cuptor cu microunde shutterstock 1060457837 jpg
ulei de masline shutterstock 403638466 jpg
pulled pork shutterstock 1673261689 jpg
chiftele de rosii tomatokeftedes shutterstock 2103366965 jpg
image png
image png
3 banane jpg jpeg
fructe de mare jpg
cum alegi carnea jpg
suberek cu carne shutterstock 572050978 jpg
Clătite Qatayef  shutterstock 288837386 (1) jpg
conopida reteta vegana shutterstock 1503266795 jpg
cassoulet rață fasole shutterstock 341364947 jpg
involtini rulouri carne shutterstock 1788453905 jpg
ciocolata shutterstock 1375236380 jpg
pui kiev shutterstock 2034594404 jpg
cozonac visine shutterstock 2019888323 jpg
kugel budinca de cartofi  shutterstock 2018235002 jpg
castraveti covasiti shutterstock 2037878684 jpg