Reinert premiază familiile inimoase în bucătărie!(P)

Bulina promotioanala Familii Inimoase in Bucatarie png

Intră în competiţia „Familii inimoase în bucătărie!”, transformă codurile de pe ambalajele produselor Reinert în inimioare şi poţi câştiga unul din cele peste 100 de premii constând în electrocasnice pentru bucătărie sau marele premiu de „10,000 de lei pentru cele mai inimoase idei!”.

Reinert România sărbătoreşte pe 3 Mai 2015 opt ani de la lansarea oficială în România,prilej cu care dă startul unei noi campanii promoţionale dedicate consumatorilor finali.

Campania, intitulată generic “Familii inimoase în bucătărie”, se desfăşoară în perioada 3 Mai - 26 Iulie 2015, la nivel naţional, şi a fost gândită pentru a răsplăti consumatorii fideli brandului Reinert.

Pe durata campaniei sunt puse în joc 100 de premii constând în electrocasnice pentru bucătărie (3 espressoare Krups Espresseria (unul/lună), 12 maşini de făcut pâine Philips (una/săptămână), 85 sandwich makere Philips (unul/zi)), la care se adaugă marele premiu de „10.000 LEI pentru cele mai inimoase idei”.Există şi o componentă de premii „garantate” pentru primii 50 de participanţi, precum şi o serie de titluri onorifice pentru „cele mai inimoase familii în bucătărie” acordate săptămânalfamiliilor care înscriu cele mai multe inimioare în competiţie. Toate detaliile legate de mecanismul şi regulamentul promoţiei „Familii inimoase în bucătărie” sunt disponibile pe http://www.promotiilereinert.ro/.

http://www.promotiilereinert.ro/

În cadrul campaniei vor participa toate produsele brand Reinertdisponibile la raftul cu autoservire din cadrul marilor reţele de magazine. Produsele participante vor avea aplicată pe ambalaj eticheta cu însemnele promoţiei în interiorul căreia se va afla un cod unic de participare, ce odată înscris pe platformahttp:

http://www.promotiilereinert.ro/

oferă participanţilor o şansă la câştig.

Printre produsele participante la campanie se regăsesc şi douăproduse lansate recent de Reinert România, ambele din categoria produselor premium, fiind concepte unice pe piaţa locală: „Pastete cu brânză şi viţă de vie”, un produs inovator, ce combină într-o formulă unică gustul de carne cu cel de brânză de oaie (tip ricotta) şi aroma frunzei de viţă de vie; „Salam Parmesali” ce vine cu noutatea învelişului de parmezan, care dă savoare şi un gust deosebit produsului.

H&E Reinert SRL, prezent pe piaţa din România din anul 2007, este unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa locală de mezeluri ce activează în comerţul modern. Pe parcursul celor 8 ani de când fabrica din România a fost deschisă, Reinert a reuşit să îşi creeze un renume în segmentul mezelurilor premium, renume consolidat de recunoaşterea consumatorilor. Dovadă a aprecierii produselor Reinert de către consumatorii din România stau distincţiile „Votat Produsul Anului” primite în ultimii doi ani de către trei produse din portofoliul Reinert, respectivSalamul de Sibiu Reinert (în 2014), „Martinel Şuncă” şi „Martinel Mortadella” (in 2013). Competiţia “Produsul Anului” este organizată în România de către Media Concept Store (

www.produsulanului.com

).

image


Recente

cuptor cu microunde shutterstock 1060457837 jpg
ulei de masline shutterstock 403638466 jpg
pulled pork shutterstock 1673261689 jpg
chiftele de rosii tomatokeftedes shutterstock 2103366965 jpg
image png
image png
3 banane jpg jpeg
fructe de mare jpg
cum alegi carnea jpg
suberek cu carne shutterstock 572050978 jpg
Clătite Qatayef  shutterstock 288837386 (1) jpg
conopida reteta vegana shutterstock 1503266795 jpg
cassoulet rață fasole shutterstock 341364947 jpg
involtini rulouri carne shutterstock 1788453905 jpg
ciocolata shutterstock 1375236380 jpg
pui kiev shutterstock 2034594404 jpg
cozonac visine shutterstock 2019888323 jpg
kugel budinca de cartofi  shutterstock 2018235002 jpg
castraveti covasiti shutterstock 2037878684 jpg
zacusca de vinete horia virlan shutterstock 1824405308 jpg