Recunoscut pentru proprietăţile excelente pe care le are asupra organismului, fructul de avocado n-ar trebui să lipsească din alimentaţia ta.
Bogat în proteine, dar şi în vitamine şi minerale, precum vitamina B9, K1, potasiu, cupru, vitamina E, B6 ori C, fructul de avocado este ideal în diete. Include-l în alimentaţia ta cu ajutorul acestor reţete simple, pe care le poţi prepara chiar la tine acasă. 

Avocado cu ouă la cuptor

 
Ai nevoie de:
- un fruct de avocado
- două ouă
- lămâie
- sare şi piper, după gust
 
Mod de preparare: 
 
Încălzeşte cuptorul.
Îndepărtează sâmburele de avocado şi sparge câte un ou în interior.
Presară piperul, sarea şi stoarce zeamă de la jumătate de lămâie.
Aşază cele două jumătăţi de avocado într-o tavă tapetată cu hârtie pentru copt.
Lasă totul la cuptor aproximativ 10 minute, până când albusul se întăreşte.
 

Humus din avocado

Uşor de preparat şi rapid, această reţetă este delicioasă, motiv pentru care trebuie să o încerci.
 
Ai nevoie de:
- o conservă de năut
- două fructe de avocado
- trei linguri de ulei de măsline
- o jumătate de lingură de tahini
- un căţel de usturoi
- trei linguri de suc de lime
- sare şi piper, după gust
 
Mod de prepare:
Scurge şi spală năutul, după care adaugă-l într-un blender cu tahini, ulei de măsline, suc de lime şi usturoi. Mixează totul timp de două minute.
 
Adaugă avocado, sare şi piper şi mixează alte două minute. 
 
Citeşte şi: Clătite cu sos de iaurt

Salată de avocado, varză kale şi pere

Ai nevoie de:
 
- o varză kale
- o lăptucă
- un avocado
- o pară
- patru ridichi
- două linguri de măsline
- sare, după gust
- două linguriţe de suc de lămâie.
 
Spală bine toate ingredientele, iar apoi taie mărunt varza kale, lăptuca, fructul de avocado, para şi ridichile. Pune-le într-un vas, iar între timp prepară dressingul.
 
Aşadar, într-un vas separat, amestecă uleiul de măsline, sarea şi zeama de lămâie. Toarnă amestecul obţinut peste restul ingredientelor.
 
Poftă bună! 
Loading...