Ştiai că lintea reduce nivelul de colesterol rău din organism? Bogată în molibden, un metal care face parte din structura unor enzime folositoare organismului uman, leguma are rolul de a scădea trigliceridele, de a reduce riscul de infarct şi de a menţine arte- rele „curate“. De asemenea, consumul regulat de linte întăreşte inima, pre- vine constipaţia, sprijină buna funcţionare a bilei etc.


  • Pregătire:10 min
  • Porții:2
  • Gătire:50 min
  • Timp total:1h
  • Categorie:fel principal
Ingrediente

400g linte roșie

1ceapă

3căței de usturoi

2 linguri pastă de tomate

2 frunze de dafin

pudră curry

pudră curcuma

pudră de ghimbir

sare

frunze de coriandru

coajă de lime

Mod de preparare

Speli lintea și o pui într-o cratiță, împreună cu ceapa tocată și cu frunzele de dafin.

Torni apă cât să o acoperi, așezi un capac și o lași să fiarbă până se pă- trunde. Mai adaugi apă fierbinte, dacă este nevoie.

Cu 5 minute înainte să stingi focul, adaugi pasta de tomate, cățeii de usturoi pisați, sare, pudră de curcuma, curry și ghimbir, după gust. Servești mâncarea presărată cu frunze de coriandru și cu coajă de lime.

Loading...