Dacă eşti la regim sau ai diabet, nu înseamnă că nu ai voie să te bucuri de un dulce! Îţi oferim cu drag o reţetă sănătoasă, care se prepară rapid. 


  • Pregătire:1 h
  • Porții:2 plăcinte
  • Gătire:1 h
  • Timp total:2 h
  • Categorie:desert, fara zahar
Ingrediente
● 320 g făină de secară
● 160 g făină albă
● 125 ml apă clocotită
● 150 ml ulei
● 400 g caise uscate
● 150 g stafide
● 150 g migdale
● 1 linguriţă scorţişoară
● 1 lingură zeamă de lămâie
Mod de preparare
Hidratezi, 30 de minute, în apă fructele uscate, apoi le laşi la scurs.
 
Pentru aluat, dai prin blender migdalele, apoi le amesteci cu cele două tipuri de făină, torni uleiul şi apa clocotită. Frămânţi un aluat elastic.
 
Pentru umplutură, dai prin blender fructele hidratate, le amesteci cu scorţişoara şi cu zeama de lămâie.
 
Întinzi 2 foi din aluat, nivelezi umplutura pe fiecare în parte, apoi le rulezi şi le feliezi. Coci plăcintele 20 minute, la 200 °C.
 
FOTO: 
Loading...
Evaluează articolul